yla1.jpg

Siinä seuraava etappi korualalla. Markkinat on siis ensi lauantaina Limingassa. Myyjiä on varmaan lähemmäs sata.

Minulle tuo on ensimmäinen myyntitapahtuma. Saas nähdä minkälaisen vastaanoton koruni saavat siellä. Olen tietysti myynyt jonkun verran muiden kanavien kautta, mutta tuolla saa varmasti suoraa palautetta kasvotusten. Se on hienoa.

Olen kehitelllyt vetonaulaa kojullemme. Järjestän koruarpajaiset, jossa kysyn mieltymyksiä erivärisistä Hot Rokeista. Mulla on kuusi hyvää vaihtoehtoa väreiksi ja haluan kuulla mielipiteitä, että mitkä värit ihmisiä kiinnostaa, kun ei ole ehkä järkevää pitää jatkossa tuotannossa kaikkia värejä. Tai eihän sitä tiedä vaikka kaikille riittäisi kiinnostusta tasaisesti. Saapahan ainakin arvokasta palautetta. 

Tapahtumassa on ollut aiemmin aina tuhansia kävijöitä, joten vipinää toivottavasti on meidänkin kojulla. Toivotankin kaikki blogin lukijat tervetulleiksi tervehtimään meitä. Samalla voi osallistua arvontaan ja tehdä vaikka hankintoja pukinkonttiin.


Huomenna on jännä päivä. Näytän ensimmäistä kertaa asiakkaalle tulevat linnanjuhlakorut. Menen mukaan pukusovitukseen ja mietimme samalla korujen asettelua. Sain vapaat kädet korujen suunnitteluun ja siksikin jännittää tavallista enemmän. Olen kyllä käyttänyt asiantuntijoita apuna, mutta vastuun kannan minä henkilökohtaisesti. 

Asiakas ei tiedä edes, että mitä koruja tulee olemaan kokonaisuudessa. Aika kova luottamus opiskelijaan. Huh huh.

Blogiin tulee sitten valvojaisista päivityksiä. Sitten voi jo jotain paljastaakkin. :)